Supervisie en Leertherapie
Ben je in opleiding voor coach of therapeut, of beginnend coach of therapeut, dan kan het fijn zijn om met een ervaren therapeut te verdiepen.
Bij leertherapie richt je je op je persoonlijke ontwikkeling, je leert jezelf kennen als instrument binnen het therapeutisch proces. Je reflecteert op je eigen thema’s, en onderwerpen als overdracht/tegenoverdracht, hechtingspatronen, karakterstijlen etc kunnen aan de orde komen.
Supervisie richt zich vooral op de professionele ontwikkeling en verdieping van het therapeutisch handelen. Het gaat meer over het leren toepassen van het vak in de praktijk. Het werken met cliënten staat centraal en we werken met concrete casuïstiek.
Ik werk vanuit oprechte interesse, zonder oordeel, en we maken gebruik van verschillende werkvormen. Lichaamsgericht werken is steeds de basis, waarbij we ook werken vanuit innerlijk kindwerk, systemisch en traumahealing.
Neem contact op als je geïnteresseerd bent, dan overleggen we over de mogelijkheden.






