Voor wie
Je hoofd heeft het eigenlijk allemaal al best helder, je hebt al het een en ander aan innerlijk werk gedaan. Hebt zicht op je gewondheid, op je patronen, en al meer je weg hierin gevonden.
Maar, je voelt dat het nog in je lichaam zit.
Ondanks alle bewustzijn, de pijn zit in het onderbewuste brein en ons lichaamsgeheugen, en het is zo lastig om daar bij te komen..
En ook als het in perioden best heel prima gaat… toch ineens zijn ze er weer: die thema’s waarvan je dacht dat je ze nu toch wel genoeg had aangekeken. Er zit vaak zo’n hardnekkigheid rondom onze diepste pijn en hoe we daarmee moesten overleven.
Zo werkt heling. Als in een spiraal. Dat een thema zich toch weer toont in je leven is vaak geen terugval. Het is een uitnodiging om nóg een laagje dieper te mogen helen.
Je wilt dat ‘waar je last van hebt’ niet zien als een ‘probleem dat gefixt moet worden’.
Het is jouw groeireis. Je helingsreis. En je weet dat ‘de last’ van diep kan komen. Je eigen biografie, misschien al wel je ervaringen in de buik van je moeder, de imprints uit je voorouderlijnen, je zielservaringen.
Naast hoe pittig het is, het kan ook een mooie bewustzijnsreis zijn.
En je weet: bewustzijn, groei, heling vraagt aandacht en tijd. Waar heling soms in een ogenblik kan komen en blijvende verandering bewerkstelligt, vraagt het vaak ook oefenen, bewust patronen doorbreken, nieuwe vaardigheden aanleren, gewoontes creëren, en motivatie.
Wanneer je je hierin herkent: wees welkom.
Je bent welkom vanaf 18 jaar; ik werk alleen met volwassenen.






